Platin Dergisi’nin Reel Sektör – Türkiye’nin CEO’ları & CFO’ları özel sayısında, ProGroup Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Salim Çam, Türkiye’nin marka ekonomisine yön veren Turquality programını ve yeni ekonomi anlayışını ele aldı.
Röportajda, “Yeni CFO, Yeni Ekonomi” kavramının şirket yönetiminde kazandığı yeni boyutu vurgulayan Dr. Çam, markalaşma ve ihracat süreçlerinin sadece finansal performansla değil; sürdürülebilirlik, inovasyon ve dijital dönüşümle desteklenmesi gerektiğini ifade etti.
“Markalaşma bir ülkenin ekonomik gelişiminde stratejik bir araçtır.
Yeni nesil yöneticiler, sadece rakamlara değil; markanın itibarına, dijital varlığına ve insan odaklı stratejilere yatırım yapmalıdır.”
Turquality’nin firmalara sağladığı yeni teşvik sistemlerini ve e-Turquality ile bilişim sektörüne getirilen fırsatları da anlatan Dr. Çam, ProGroup’un bu süreçte danışmanlık, eğitim ve stratejik yol haritası geliştirme konularında önemli katkılar sunduğunu belirtti.
Ayrıca, “Turquality Yöneticisi, markanın elçisidir” başlığıyla yayımlanan bölümde; yöneticilerin stratejik planlama, operasyon yönetimi ve dijital vizyon bütünlüğü içinde hareket etmesi gerektiğini vurguladı.