Milli Markalar dergisinin Eylül 2018 sayısında, ProGroup Uluslararası Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Salim Çam, Türkiye’nin markalaşma vizyonuna ilişkin önemli değerlendirmelerde bulundu.
Dr. Çam, “Teknoloji, markalaşma sürecine yön veren en stratejik güçlerden biridir. Türk lirasının markalaşması, sadece ekonomik değil; kültürel ve ulusal kimliğimizin de güçlenmesine katkı sağlayacaktır.” sözleriyle finansal istikrar ile marka değerinin birbirini tamamladığını ifade etti.
ProGroup olarak markalaşma süreçlerinde yerli üretim, teknoloji yatırımı ve stratejik marka yönetimi konularında danışmanlık hizmetleri sunduklarını belirten Çam, Türkiye’nin küresel pazarda güçlü ve sürdürülebilir bir marka ülke olmasının ancak bu vizyonla mümkün olacağını dile getirdi.